29 Haziran 2007 Cuma

Gürkan Özkan Hakkındaki Herşey 1.Dizi.Com

Türkiye Kick Boks Federasyonu Profesyonel Kick Boks Şubesi resmen kuruldu.

Federasyonumuz 1. Genel Kurul'unda alınan kararın neticesinde Yönetim Kurulu'nun çalışmalarının ardından. Kick Boks Federasyonu Amatör Şube'nin yanında Profesyonel Şube'sinide kurmuştur. Bakanlık Makamı'nın 26 Haziran 2007 tarihli kararı ile de resmilik kazanmıştır.

Profesyonel şubenin kuruluşunun ardından Türkiye Kick Boks Federasonu Başkanı Sayın Salim KAYICI yaptığı açıklamada; Kick Boks'da her geçen gün bir yenilik yapıldığını, bu büyük adımın da tüm Kick Boks camiasına hayırlı ve uğurlu olmasını temenni ettiğini belirtti.

Bakanlık Makamı'nın Türkiye Kick Boks Federasyonu Profesyonel Kick Boks Şubesi kurulması ile ilgili yazısına ulaşmak için tıklayınız.



Gürkan'ın Ameliyatı Başarılı Geçti
Avusturaly'ada başarılı bir ameliyat geçiren sporcumuz kahramanımız Gürkan'ın durumunun iyi olduğu ve yaklaşık 3-4 ay sonra ringlere tekrar dönebileceği söylendi.Geçirdiği Zorlu ameliyattan dolayı kahramanımıza geçmiş olsun dileklerimizi sunuyoruz.



GÜRKAN ÖZKAN'IN HAYATI ve RÖPÖRTAJ -

Merhaba ben Gürkan ÖZKAN hayatımda ilk eleme maçıma konsantre olabilmek
için 20 gün kampta kaldım. Rakibini fazla incelersen kendine güvenmiyorsundur.
Şuanda 35 yaşımdayım 6 kez dünya şampiyonlugum bulunuyor. Dövüş makinası
diye isim takmışlar saolsunlar. Bu güne kadar profesyönel maçlarımda 65 tane
nakavt galibiyetim bulunuyor. Dövüş makinası lakabını bu sebeple takmışlardır
diye düşünüyorum.

Eger bu sporda başarılı olmak istiyorsan rakibini kesinlikle rakibi çok inceleme
bu spora sokak kavgası olarak bakmayacaksın. Hiç sinirlenmeyeceksin ve asla
duygularını belli etmeyeceksin.

15 yıl oldu gençligimi kahvelerde geçirmektense, Türk milletini sevindirmek ve
onları gurulandırmak istedim. Benim için türk milleti çok degerlidir. Her zaman
bunu düşünerek alamayacagım maçları aldım. Çünki o an aklım geçiriyorum ve
daha başarılı oluyorum. Kaybedersem türk halkının üzülecegini düşünüyorum ve
buna utanç verici bir olay gibi geliyor. Her zaman türk milleti ve türk bayragı için
dövüşüyorum vede kazanıyorum.

Ülkemizi futbol ve halterden başka sevindiren spor dalı yoktu. Ama türk milleti
artık Kickbox'ta da seviniyor ve mutlu oluyor. Artık bizde onların dikkatle takip
ettigi ve galibiyetlerimizde mutlu oldukları birer sporcularız.

Bu hayat tarzı bazen sıkıcı oluyor. Bavullar elinizde o ülke bu ülke geziyorsunuz
ama artık bunlara alıştık. Zor bir hayatımız var gerçekten. Ama bundan asla ve asla
şikayetci degilim. Herşeyin zor yanları vardır mutlaka.

Ringde beni en çok hırslandıran olay kendimde kan görmemdir. İşte o zaman
gözüm dönüyor ve kendimi durduramıyorum. Ancak rakibimi nakavt edersem
rahatlayabiliyorum. Ringde hiçbir acıdan korkmuyorum. Zaten acıdan korkan biri
bu sporu asla yapmamalı.. Herkeze selam ediyor bizi alkışlayan büyüklerimizin
ellerinden öpüyorum.. Görüşmek üzere..

7 yorum:

muco__20@hotmail.com dedi ki...

selamlar gürkan abi sizi çok seviyorum adım mücahit 20 yaşındayım ve maçlarınız süper okadar çok etkiliyorki beni rüyamda bile sizin maçlarınızı görüyorum ilerde inşallah sizin seviyenize ulaşmaya aday bi sporcu olma yolundayım size imreniyorum vesizin gibi güçlü bir sporcu olmak için gecemi gündüzüme katcam bende azimli biriyimdir sizlerede tarık abiyede başarılar diliyorum inşallah birgün bende sizin yanınızda ter alnlardan olurum bunu çooooook istiyorum gürkan abi ah bir bilsen içimdeki enerji ve spor hırsını kısada olsa emesenime içinizdengelerek benimle ilgili veyahutta başarınızla ilgili ip uçlaraı yazarmısınız

gökhan dedi ki...

öncelikle sizi selamlar tarık solak,birol topuz ve diğer abilerime bu işi yaptıkları için teşşekkür ederim .Ama gürkan abime sesleniyorum abicim senin dövüşünü çok seviyorum ama abicim geçirdiğin kaza ve bir çok yaralanman var abicim geçen ayda kolun kırılmıştı valla çok üzüldüm ama senin içindeki güç kimsede yok buna inan ama açıkcası senin vucudun sana zalimlik ediyo abim bu yüzden sende kudretini gösteremiyosun çünkü o maçta çok hırslıydın o hırsla karşındaki rakip korkuyodu ama abicim senin kemikler dayanamadı kırıldı :( sen ama eğer devam edersen ben hep üzüleceğim abicim seni seviyorum artık bir saloon aç gelelim ve sana hocamız diyelim GÜRKAN HOCAM BİDE AÇARSAN SALOON İSTANBULDA OLSUN :)

m.beyza dedi ki...

herkese slmlaar hayırlı günler diliyorum arkadaşalr yorumalr için teşekkürler gürkan abim seni çok seviyoruzz dualarımız hep seninlee ve seninle gurur duyuyoruz :) Allah!ın merhameti sefkati yanında olsun kuzen mine beyza :) herkesinn slmı vaar

busenaz(gürkandelisi) dedi ki...

gürkan seni seviyorum seninle tanışıcam çünkü akrabanı tanıyorum ayrıca kick boxa gitcem ailemi zor ikna ettim her yerde resmin war seni sewiyorum abicim 1 denesin yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw YENİLMEZSİN ÇÜNKÜ SEN DÖWÜŞ MAKİNASISIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN AŞKUM CANIM SEVİYORUM ULEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN

gürkan_ezgi dedi ki...

merhaba gürkan abi ben senın co k buyuk hyranınım seni çok seviyorum..seninle tanısmak en buyuk hyalim!!hergün senin web siteni weya resm isiteni bulmya calısıorum ama yok:(warsaa nolurr yazınnn.!!gürkan abı butun maclarını bılorum posterlerın bıle warr senin macların cok gusel oluyor..gürkan abi hiç ankaraya gelmiyormusun ???gürkan abi seni çookk seviyorum..kimse seni benim kdar sewewmezzzzz nolur senınle iletişim için bı yol goster......:)

gürkan_ezgi dedi ki...

gürkan abi senin için azı dövüştüm beaa.seninle ilgili herşeyi biliyorum...seninle ilgili her konuda ben warım..gürkan abiii seninle iletişimin bir yolu yohk mu????senden ipucları almak senıle tnısmak ıstıorum.....ben ankarada yasıyorum ...seninle ilgili guncel hberlerı nerden alabılırmm????gürkan abi ben sna hyranım seni cookkkk sevıyorum...msn mde bile senın resmın warrrr 500 tne resmın ve roportajlarını saklıyorum...facebook ta senın yerın warrr onuda bılıorum..seni cooookk seviyorum..seninle tnısmak istiorum...ben ezgii:)

kaptan dedi ki...

Selamlar Ben rizeden burak kick bogsçuyum ve gürkan abinin hayranıyım yaşım 15 gürkan abinin tüm maçlarını dikkatlice izliyorum ve hiç bi zaman da asla kaçımam onun gibi olmak istiyorum ve gürkan abi senin gibi olmak için ne yapmak lazım